Administratiekantoor Almere, FlevolandAdministratiekantoor Almere
spacer
image
image

> Nieuws & Tips > Gratis overstapservice

Gratis overstapservice, administratiekantoor voor het MKB in Lelystad, Flevoland

Administratiekantoor OAO, onze unieke gratis overstapservice

De gratis overstapservice is handig en voordelig voor u als ondernemer, als u besluit over te stappen naar administratiekantoor OAO. Wij regelen voor u de volledige overstap snel, professioneel en gratis!


De overstapservice

De gratis overstapservice van administratiekantoor OAO is speciaal voor u als ondernemer gemakkelijk. Vanuit de praktijk hebben wij ervaren dat veel bedrijven bij een overstap naar een ander kantoor niet altijd precies weten wat er zoal nodig is om een vlekkeloze overgang te regelen. Vragen als wat moet ik precies aanleveren, hoe kan mijn administratie het beste worden overgenomen en welke personeelsgegevens moet ik aanleveren, is een greep uit de vele vragen die ondernemers hebben bij een overstap. Wij weten precies wat wij wel en niet nodig hebben om uw administratie op een juiste manier over te nemen. Wij nemen u graag deze werkzaamheden en soms ook zorg uit handen, zodat u er geen omkijken naar heeft en gewoon kan doen waar u goed in bent.

Hoe werkt het

De gratis overstapservice van ons administratiekantoor werkt heel simpel. U, als nieuwe cliënt van ons administratiekantoor, hoeft ons alleen de contactgegevens van u vorige accountant of administratiekantoor te verstrekken. Wij zorgen dan voor een snelle en juiste overdracht van uw gehele dossier naar ons kantoor, zonder dat u er naar om hoeft te kijken. Zo weet u zeker dat uw dossier in zijn geheel bij ons onder wordt gebracht en dat wij direct over al uw gegevens beschikken, zonder dat u er iets voor hoeft te doen.


Wilt u meer weten? U kunt via onze contactpagina contact met ons opnemen. Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk behandelen. U kunt ons natuurlijk ook telefonisch benaderen. Wij praten graag verder met u over onze voordelen voor u.

image


image
image